Jag har gått och förälskat mig i ett par byxor. Kan man det?
Ett par åt Leo förståss.
Svinigt dyra tycker jag, men attans så söta!
Funderar på om han ska få önska sig sånna av tomten kanske.



Dom är ju bara så otroligt söta!


Eller så kanske man ska vänta ett tag och se om det dyker in några på Tradera.



Idag har jag och Leo vart hos mina föräldrar och fördrivit tiden. Jag har mest degat på kökssoffan, och Leo har legt sabotör. Han är helt hopplös på alla ljusstakar som mamma har stående överallt.
Kanske det är att fundera på att plocka undan ett par till på torsdag mamma?

Mat blev vi bjudna på också. Leo som fortfarande äter väldigt dåligt slängde det mesta på golvet. Men jag slevade i mig.
Tjälknöl, pärer och gräddsås med kantareller. Så jävla gott!

10 kommentarer

Susanne

26 Oct 2008 19:17

Satsa på tomten, det är nog större chans där, eller?

Lisa är hemma från dagis imorgon också, hon är hemskt förkyld fortfarande. Såg att du också varit dunderförkyld, undrar om det är den berömda influensan som dragit genom dagiskorridorerna??

Men efter det här har de väl haft de fem som behövdes för att bli immuna?

nikita

26 Oct 2008 19:25

skitsnygga byxor :D

Maria

26 Oct 2008 20:46

Jätte fina byxor, håller med Susanne att det är nåt för jultomten.

Jo men grodlår ska ju vara en delikatess...fniss.

Ja ni låter som ni haft en bra dag, tjälknöl...mums.

Må så gott nu granne & ha en bra vecka.

Tjing

Malin

26 Oct 2008 20:49

Ett tips är ju att kolla ebay.uk. Köpte en stans där igår för 3/4 av priset här i sverige...med frakten inräknad! Helst sjukt att det kan vara så billigt i USA...och appropå sjuk, tråkigt att du blitt förkyld=( Hoppas det går över fort!

Krya på dig!

-C-

26 Oct 2008 22:26

"Leo har legt sabotör.." HA HA ;)

Sanna

27 Oct 2008 09:27

Jätte fina byxor, hoppas du hittar dom till ett riktigt bra pris eller som du säger att han kan få dom av tomten. Hoppas Ni får va friska o krya nu framöver.. Här hemma verkar det va vår tur med sjukstuga:( Micke ligger till sängs medans jag o Oskar försöker hålla oss undan.. Vem vet, kanske kan ses nåt framöver när alla bacillusker har försvunnit.

Sofie

27 Oct 2008 16:26

Vilka söööta byxor!:)

Madeleine

27 Oct 2008 16:56

Supersnygga, vad är det för märke??

Madeleine

27 Oct 2008 19:48

Anande d var Molo.. :-o Jag handlar nästan bara alltid på REA sånna märken.. har inte heller råd med d..

Michaela

29 Oct 2008 17:38

Jag kan hålla utkik åt dig om du vill, snart kör ju julkalendrarna igång på alla webbutiker så då kommer det komma rea och grejer! =)

Grattis till provet, duktig du är!! =D

Kommentera

Publiceras ej