Dagens lopp blev rätt lyckat. Leo vurpade några gånger. Men tog sig i mål trots trängsel runt banan.
Innan loppet var han arg över att starten drog ut så på tiden. Lade sig ner för att strejka.



Men väl i mål så fick han sätta sig för att återhämta sig efter ett tufft motstånd.



Stolt medaljör!



Efter dagens lopp så åkte jag hem för att lämna en trött och bångstyrig unge, för att sedan återvända till stan.
Där köpte jag tyg till kökssoffan och stolarna, medicin till en sjuk gubbe, ny behå till mig, och lite smått och gott till junior från IKEA. Bland annat ett par extra pottor så det hinns med att springa när det börjar dra ihop sig för pottträning, några förvaringsgrejjor att hänga i taket och några fotoramar.





Ikväll så dök farfar upp och hälsade på. Alltså Leos farfar.
Då var det dags att ta ut motorcykeln och köra varv på varv ute på gräsmattan. Så nu måste batterierna laddas innan det går att köra nåt mer.

2 kommentarer

Ewa

25 May 2009 18:47

Såg dej på st.nu från toddlerloppet, fin min du lyckades få till! =)

Pernilla

26 May 2009 08:31

Hm...kanske borde satsa på en sån där MC. ;)

Vilken duktig sprinter! Och jag förmodar att morsan sprang bredvid. Hade du tränat länge? =)

Kommentera

Publiceras ej