Snart är allt klart. Tror jag...
Grynkakan klar, färskosten står och rinner av i kylen.
Städningen börjar bli klar.
Snart ska barnen till farmor och pyssla lite.
Och jag ska fortsätta min städning medan Joel far till stora staden och inhandlar de sista klapparna.



Min första grynkaka. Jag undrar om den blev som den skulle.
Det märks väl imorgon.

Julpyssel har jag gjort också. Så mycket pyssel blir det inte för min del.
För mitt tålamod är inte det bästa.



Marmeladburkar med sten i, ett värmeljus med lite juldoft från PartyLite, ett band som det står GodJul på olika språk, samt ett lite hjärta.
Avancerat! Hjärtat blev lite stort för dessa burkar. Men jag gjorde även ett par större.
De kan jag inte visa, för de ska ges bort.

Ja, nu är det inte många timmar kvar på denna dag heller.
Blir det nån uppesitterkväll då?
Inte här iaf tror jag. Vi har massor kvar att pyssla med.

1 kommentarer

Emma - Mamma till Viggo & Melker.

18 Dec 2011 19:32

Vilken fin blogg! Snubblade in här då jag googlade på grynkaka :D Söta pojkar du har...

Kommentera

Publiceras ej