Jullov på riktigt!
Eller, näe. Jag ska ju jobba imorgon, tisdag, onsdag och torsdag.
Rätt skönt, men samtidigt inte.
Som det känns just nu hade jag hellre vart hemma med familjen. Men men...
Måste ju spara lite föräldrapenning.



Julen kom och gick!
Det är visserligen annandagen idag. Men för mig är det bara en vanlig slappardag med matrester.
Massor av julklappar till barnen har det blivit.
Lego, en spark, tåg, traktorer, transformers, dr-kit, morgonrock, tröjor, filmer.... Det kan nog fortsättas en bra stund till.
Även Max vart glad för sina paket. Han leker massor med dem.
Och tomten kom ju också.
Leo den lilla räkan sa med ens tomten kom in "Det är nån som klätt ut sig!!!"
Han är ju bara 3½år! Han SKA tro på tomten!
Förra året sa han "Det är ju FARFAR!" Och då var han bara 2½år.
Så jag undrar jag om det är transformers som kommer med paketen nästa år.
Eller kanske Iron Man?

Jo, jag fick också klappar!
En skoterhjälm, men mysko knäppning, men jag ska nog lära mig, en huva att ha under hjälmen, presentkort på Gina Tricot och bidrag till en tattuering också.
Så jag var som barn på nytt även jag.

4 kommentarer

Nikita

26 Dec 2010 19:00

ja gör de, tror tunnan kostade 149 spänn å den sväljer nog mkt förvaring!! bokstäverna kostade 36kr på panduro =) tyckte det blev riktigt fint faktiskt, är svårt att hitta bra och snygg förvaring till leksaker tkr jag...

Elin

26 Dec 2010 22:54

hahaha.. de är roliga de små liven!

Min store pojk tog med sig morsans sambo upp för att leka med lego och mitt i leken så kläcker han

"Det va du som va tomte H, det såg ja"



haha



Den klänningen är hur fin som helst. Hilma fick den när hon föddes, av min kompis i Frankrike :-)

dpam.com tror jag de har dessa kläder på!

Tant Ulrika

28 Dec 2010 15:25

Jag trodde oxå att vår buse Nils skulle genomskåda tomten..att det var hans farfar som gömde sig därunder..men icke, han blev helt stum o trodde stenhårt på det hela :D

Kommentera

Publiceras ej