Till beräknat.
Men jag tror ju som sagt att det blir efter.
Jag har precis skjutsat Leo till dagis. Och i eftermiddag ska vi dit på utvecklingssamtal.
Ett samtal som jag tror vi fått boka om hur många gånger som helst.
Leo sjuk, fröken sjuk... osv...



Dags för gissningslek kanske?
När och vad för sort?

Malin har redan gissat. Pernilla säger bara tisdag. Så jag hade hoppats på i tisdags, men det blev det inte. Så jag kanske kniper ända till på tisdag. Det skulle vara rätt bra, för då får Joel längre ledighet tillsammans med oss. (Det var kanske det hon hade i baktanke.)
På sina 10 dagar kan han då vara ledig i nästan tre veckor. Inte illa pinkat.

Gissningar:
Malin 12/2 kl.19:30
Pernilla - tisdag
Jag får väl själv gissa på 14/2. Ett "alla-hjärtans-dags-barn". En pojke till tror jag på.

Näe, nog med lek. Nu ska jag krypa ner i soffan med mitt te och en bok.

7 kommentarer

MM

11 Feb 2010 09:48

Tänkte skriva Alla hjärtans dag, å så såg ja att du också gissade på det ! :p Så nu ska jag vara ensam å gissa på den 13/2 (lördag) ;) Sen tror jag på en pojke :)

nikita

11 Feb 2010 11:26

jag tror du får en pojke till =)

men när vet ja inte =P



hoppas de sätter igång snart ... tkr faktiskkt lite synd om dej men bara lite, är mest avis ;)

Madeleine

11 Feb 2010 12:54

Jag gissar på Alvins dopdag, den 13/2 då, tror oxå på en stor pojke!! ;-)

Marie Öberg

11 Feb 2010 14:00

Jag tror på en alla-hjärtans-dag-flicka jag... :)

Therese

11 Feb 2010 14:57

För att inte vara som alla andra så säger jag natten mellan söndag och måndag ;)

En grabb tror även jag!

Sanna

11 Feb 2010 20:30

Måndagkväll tror jag på å så att det blir en liten kille... Har Ni kommit på nå namn än?

Elin

11 Feb 2010 20:34

Hej!

Min gissning -en kille till. Det är dom som är bråkiga och ställer till det så mamma mår dåligt och får ont när dom bor i magen.

när...hm... på Onsdag. Japp onsdag blir det.



Markus gissning- Frågade honom i morse om han trodde Mia fått någon bebis, och påminnde honom om att Leo skulle få en lillasyster eller lillebror. "Näe, de ska han inte" Nähä sa jag vad ska han få då? En flodhäst" "Jaa de ska han"



Massa Kramar från oss!

Kommentera

Publiceras ej