Här är det som laddat för morsdag.
Leo är bortlånad, karln i huset jobbar och kommer hem ikväll...
Och Max... Han bara kräks mest hela tiden.



Jag är så otroligt trött idag.
Ändå fick jag sovmorgon. Max somnade om i Joels säng imorse, så vi vaknade vid halv tio igen.
Så skönt!
Men det kommer surt efteråt istället. Nu är jag så trött så jag skulle lätt kunna sova ett tag till.
Men istället tänker jag nog tvinga mig själv att ta en promenad.
Bara regnet kan hålla sig borta ett tag. Nu är det uppehåll, så jag ska nog passa på.



Sitter och skissar och klurar på en tattuering också.
Innan sommaren är slut så ska den nog vara på plats. Hoppas jag!
Jag kommer ju ändå inte frossa i sol i sommar. Det gör jag ju nästan aldrig annars heller.
Men än mindre nu. Håller Max sällskap i skuggan i sommar istället.

3 kommentarer

Annika

30 May 2010 18:12

Ingen jättebra mors dag här heller trots att jag fick sovmorgon och frukost på sängen. Men jag vaknade snorig och med ont i halsen, senare fick jag migrän som inte höll på att gå över trots min dundermedicin, och så avslutade jag med ont i magen. Tur att dagen är slut snart, hoppas morgondagen blir bättre.

Nikita- mamma till Albin

30 May 2010 22:33

spännande me en ny tatuering:D

MM

30 May 2010 23:16

Ja jag tror att han kommer att få det kanon där !! Dom är precis den familj som jag sökte åt han! Eftersom hon är sjukpensionär så slipper han åka bil, han behöver inte vara ensam alls och dessutom så var hon ju dagmatte, så han får en hundkompis på dagarna ! :D



Vi hade ju tur att "Pigalle" fixade festen åt oss, så ingen behövde ta initiativet. Men vi hade så kul så att vi sa att vi skulle dra ihop en grillfest i sommar. Får se hur det blir med det bra, bara man får fingrarna ur och tar tag i saken :p



Du det var ett tag sen jag kikade in här, men läste några inlägg neråt. Åh guh så söt han är lille Max :D Lik sin storebror!



Kul me tatuering ! Själv har jag ingen alls, men är sugen på att göra en. Fast då var ju bara frågan - VAD och VART !? Så innan det är bestämmt så blir jag tatuerings-lös ;)

Kommentera

Publiceras ej