Hade Max i temp ikväll då han vaknade.
Det var 3,5h efter senaste dosen alvedon.
Även om de rekommenderar att man ska vänta minst 4h så fick han en till dos.
Och som dessert en flaska välling.
Lite lättdryck slank också ned då han vart vaken en stund.
ca 30min senare, efter alvedonen, så hade febern gått ned till 40,4.
Vilket jag ändå anser är högt.
Så min natts sömn kommer väl inte vara den bästa.
Och min lilla bäs får jag inte rå om imorgon. Jag måste jobba eftersom Joel är ledig.
Känns sådär när febern är så hög nu. Måtte det bara vända!!!!!
Men Joel klarar det minst lika bra som jag, det vet jag. Så det är inte det det handlar om.
När ens barn är sjuka, riktigt sjuka, vill man inte lämna dem!

1 kommentarer

Agda

21 Jun 2011 23:43

Men lilla hjärta, får ni aldrig vara frisk!? Badda om lill Max och hoppas han blir bättre!

Kommentera

Publiceras ej