Jag försöker väl ändå att hålla liv i den här gamla bloggen.
Just nu ligger jag på sängen. Det börjar på riktigt bli höst ute. Det blåser, har regnat och känns kyligt.
Det känns som om jag aldrig riktigt hann med att njuta av sommaren.
Men det kommer ju fler, förhoppningsvis.

Så vad händer på glesbygden då?!
Inte ett jävla Skit!
Så lite att till och med jag har börjat virka.
Syjunta på lördagar, efter att Leo har vart på simskola.
Lite roligt är det faktiskt.



Mitt första alster är klart. Så nu återstår att se vad nästa projekt blir. Mormorsrutor i rosa till ett mobilfodral som Joel kan ha kanske.
Så där lagomt manligt att flasha med på fabriken.

Inte nog med att jag börjat virka. Jag höll på trilla av pinn när jag ställde mig på vågen efter sommarens frossande. ångestframkallande....
Så då vet ju jag vad jag har att göra i höst. Sitta på motionscykeln å virka.

1 kommentarer

Annika

23 Sep 2013 20:44

Jo, nu är hösten här... Och även jag har några extrakilon att ta itu med... :-(

Duktig du är som virkar! Jag kan inte sånt.

Svar: Jag kan heller inte sånt. Det var mitt första försök.
Mia

Kommentera

Publiceras ej